2013年11月28日 星期四

好痛

好痛
2011年5月30日下午4:53公開累積瀏覽 24 17

我的手被高壓電飯煲蒸氣薰傷了,
好痛呀!出水泡,爆泡,發炎,出汁.
最後要洗傷口,下藥,包扎.
現在好多了,但怕濕水,所以不能去游水.

2011/06/02
傷口好多了,開始乾,見痕癢添!

2011-06-09傷口痊癒了


  • win win 夫人 win win 夫人
    好留未呀? 慶祝國慶快樂! ~慶賀中國樂昇平 ~ 祝福國民享安寧 ~國策千載廉而政 ~ 慶願昌盛永繁榮~╰( ̄▽ ̄)╭
    • 滄海一粟 滄海一粟
      Win win夫人,一粟傷口好返好耐了,謝謝你探訪。你看的這篇blog文是一粟blog封面,是舊文。請你按blog頂的「post」就會看到最新的blog文。謝謝你!
  • 樂只君 樂只君
    哎呀 !
    海兄保重....
    只君見到都驚 !
    • 滄海一粟 滄海一粟
      端午節快樂!
      沒事,已經好返八八九九了!
  • 久休生 久休生
      燙傷、燒傷,第一時間用清水淋澆,淋澆,如能的話,放在清水中;燒傷表層,熱力是會向深層燒去,用清水泠卻,就是防止深層受傷,不要用油膏塗抹,會阻散熱,用清潔紗布遮蓋傷口,防碰撞,如傷口大要見醫生‧
    • 滄海一粟 滄海一粟
      謝謝提供,傷勢已無大礙了,謝謝你休生兄!
      祝你端午節快樂!
       
       
       
       
       
       
  • 飛天火士 飛天火士
    一姐,
    (1).我無講大話,我因小時侯親身經歴,滾水泡親,已前啲人好興痰筒疴尿,擺埋一边, 我泡親,浸咗两個鐘尿尿就無‧事喇!記住!!唔係要嚟飲噃!
    (2).[印洲塘]係香港郊野十景之一, 很美,很寧靜, 行過嚟我Blog睇吓啦
    • 滄海一粟 滄海一粟
      天哥,
      (1)鬼叫你成日講笑,呢個喺秘方,以為你講笑添.不過依架時代唔同,揾凍尿都好難了.你放心,一粟唔會傻到去飲尿嘅!
      (2)我一陣過去睇你的新作啦!
  • 飛天火士 飛天火士
    一姐,
     呢排因搬屋, 又攪埋個[印洲塘]遊,忽略行過嚟探望亞姐 .
    唔知妳比蒸氣燙傷手部, 心同感受 ... 祝早日康復 .
    你如果燙到,第一時间用[寶樹堂-護膚靈]或從雪櫃打隻雞蛋淨要[蛋白]
    馬上塗在傷..
    一姐,
     呢排因搬屋, 又攪埋個[印洲塘]遊,忽略行過嚟探望亞姐 .
    唔知妳比蒸氣燙傷手部, 心同感受 ... 祝早日康復 .
    你如果燙到,第一時间用[寶樹堂-護膚靈]或從雪櫃打隻雞蛋淨要[蛋白]
    馬上塗在傷處就包你無咁悽涼啦.乜都無就凍嘅[尿,]浸住都掂....................唔多信 ,真係得!!!
    • 滄海一粟 滄海一粟
      天哥,咁好來探我,謝謝你!
      搬新屋,有間安樂窝,恭喜你喎!
      我燙傷手,現在好返七七八八,最痛的時刻挨過了,都一個星期了,腫到似“金華火腿”咁誇張,謝謝你介紹藥膏比我.
      不過我最想試就是浸凍尿嗰..
      天哥,咁好來探我,謝謝你!
      搬新屋,有間安樂窝,恭喜你喎!
      我燙傷手,現在好返七七八八,最痛的時刻挨過了,都一個星期了,腫到似“金華火腿”咁誇張,謝謝你介紹藥膏比我.
      不過我最想試就是浸凍尿嗰秘方,應該好使得.
      我將資料保存預備不時之需,不過,去邊揾凍尿可!
      天哥,咩叫做“印洲塘”遊,是不是行山呀!
  • losh losh
    • losh
    • 2011年6月3日上午10:41
    傷口這麼大, 一段很痛的日子啊。
    • 滄海一粟 滄海一粟
      最痛的日子過去了,現在基本上好返了!
  • 笨鳥 笨鳥
    • 笨鳥
    • 2011年6月3日上午7:30
    我也試過,小心呀!好返未?
    • 滄海一粟 滄海一粟
      最痛最難挨的日子過去了,依家好返好多.
  • 箍臍 箍臍
    • 箍臍
    • 2011年6月3日上午12:16
    咁快可以游水 ????
    好似未好得晒咁架喎.........
    仲有啲發炎咁架喎.............
    濕咗水之後會唔會咩咩架................
    • 滄海一粟 滄海一粟
      都喺驚驚哋,唔游啦!我聽日上廣州玩,後日返來,路上手反發就不好了.
  • 雲霞姬子 雲霞姬子
    粟子:我看見心還是有痛呵! 見痕,妳在週圍冇紅腫的地方,抺一些涼涼的藥物,可以舒暢一下不適的! 也不要長貼住賿布,換藥後的一小段時間,讓傷口透透氣一會兒才貼回藥物,會快好一D。
    • 滄海一粟 滄海一粟
      喺呀,現在不宜貼膠布了,現在乾好多了!不用擔心呀,雲子!
      明天可以游水了!
  • 箍臍 箍臍
    • 箍臍
    • 2011年6月2日下午4:51
    (Empty)
    • 滄海一粟 滄海一粟
      枝枝,不用擔心,以相為証,好返好多!
看更多回應

沒有留言:

張貼留言