2013年11月28日 星期四

採桑子四首

採桑子四首
2011年6月16日下午12:34公開累積瀏覽 3 15


《採桑子.游泳》
海濱艷陽掛天脊,
朝亦炎炎,夕亦炎炎,
弄潮健兒踩浪圈。
泳池別有洞天境,
蛙亦悠悠,蝶亦悠悠
暢泳嬌娃隨波溜。

《採桑子.海神廟》
峇里巧訪神廟境
海亦洶湧,人亦洶湧
群情激昂詠安康
一衣帶水不徑度
潮漲共奉,潮退共奉
世代相傳保平安

採桑子.蝶蜓戀
蝶舞蜓飛溢滿園
陶醉人間
享譽人間
良辰美景令人戀
心滿意足心中恬
景亦留戀
物亦留戀
情有獨鍾意綿綿

採桑子.望歸
白雲緊鎖鳳凰頂
風聲嘯嘯
鶴唳嘯嘯
天籟聲聲戳心焦
 
青蔥山巒天蒼蒼
仰亦茫茫
府亦茫茫
歸途荊棘淚汪汪

     笨鳥《採桑子‧游泳》
泳池日照金輝映,
早也清清,晚也清清,
颯爽嬌娃展翅鷹。
行雲流水飛馳過,
仰亦婷婷,俯亦婷婷,
疑是池中別有天。
悅鵠《採桑子‧寫蓮》
荷塘雨後芙蓉色,
紅也清新,白也清新,
綠傘承珠更動人。
蓮舟綽約誰家女,
花亦丰神,人亦丰神,
水映花容難寫真。



  • 悅鵠 悅鵠
    • 悅鵠
    • 2011年6月18日下午12:06
    週末快樂!
    • 滄海一粟 滄海一粟
      天鵝姐,謝謝你!
      週末快樂,父親節快樂!
  • Noel Noel
    • Noel
    • 2011年6月18日上午8:30
    一粟 , 早晨 , 父親節快樂 !
    • 滄海一粟 滄海一粟
      eddy,父親節快樂!
  • 隨心 隨心
    • 隨心
    • 2011年6月18日上午1:46
    晚安喇一栗
    • 滄海一粟 滄海一粟
      隨心,早晨,父親節快樂!
  • SkyBlue SkyBlue
    • SkyBlue
    • 2011年6月17日下午10:21
    週末到啦! 玩得開心點.
    • 滄海一粟 滄海一粟
      你都喺呀!Wilson,
      父親節如何慶祝啊!
  • 飛天火士 飛天火士
    答你第一題: 我好想對社會作出小小貢献嘅, 就算18蚊一個鐘都肯制,但拍極門都無人請,,其實我除咗[原子彈]同[太空穿梳機]唔識整,,,     乜都掂!!......陰公!!. .. ..
    第二題: 我因為父親節和牛一同時..
    答你第一題: 我好想對社會作出小小貢献嘅, 就算18蚊一個鐘都肯制,但拍極門都無人請,,其實我除咗[原子彈]同[太空穿梳機]唔識整,,,     乜都掂!!......陰公!!. .. ..
    第二題: 我因為父親節和牛一同時發生在我身上...所以簡單就[一鑊熟]啦,
    免麻煩...啲細路又開心..我寫嘅嘢唔知你明否,我都覺得自己詞不達意..
    • 滄海一粟 滄海一粟
      天哥講得好好,只喺我蠢蠢地,唔喺幾明!
      第一,天哥唔使做嘢!第二今年父親節天哥生日(明年唔喺).順祝你生日快樂!
      另外,我八到,原來天哥你喺大學生,仲喺十六歲就畢業嘅神童添.天哥,福建大學喺福建嗎?
  • 魚兒 魚兒
    • 魚兒
    • 2011年6月17日下午1:56
    滄海一粟父親節快樂!
    • 滄海一粟 滄海一粟
      魚兒,謝謝你的祝福!
  • 飛天火士 飛天火士
    嘩 !!  一姐,
         :>  我意為入錯咗[李清照]間房, 句句都係詩詞 .... 我要查字典睇睇明白否!?!
    • 滄海一粟 滄海一粟
      天哥,唔好咁啦,一過來又笑人!咁得閒笑人,唔哂返工?
      預祝你父親節快樂!父親節有咩搞作呀!端估唔會拖住天嫂、囝囝、囡囡行山卦!
  • 蜓子................... 蜓子...................
    一粟...午飯時間....這詩好,,,
    • 滄海一粟 滄海一粟
      蜓蜓,謝謝你,我哋異地共進餐呵!
  • 閒庭信步 閒庭信步
    滄海一粟妳好  父親節快樂

    安家建業樹庭訓
    年月奔波未言辛
    雖云父勞本天職
    秉持孝道待嚴親
    • 滄海一粟 滄海一粟
      閒庭,也祝你父親節快樂!
  • 柳枝飄 柳枝飄
    檳榔樹下,雲影藍天 海天一色,晚霞紅色 剝晒衫衭,剝晒對鞋 波濤的海,深情擁懐 午夜好,濸海大哥,飄過來游咏呀,羞愧不識游啦,坐船好的
    • 滄海一粟 滄海一粟
      柳枝飄,出來享受藍天白雲,陽光與沙灘,別辜負大自然呀!
  • 浩瀚の宇宙 浩瀚の宇宙
    夏日炎炎  不要眠  走去游水把體健 
    • 滄海一粟 滄海一粟
      咁,浩瀚有冇去游泳呀!
  • 箍臍 箍臍
    • 箍臍
    • 2011年6月16日下午10:20
    你呢首詩.......
    又食得又睇得.....正呀.............
    • 滄海一粟 滄海一粟
      喺呀!採完桑子去游泳!
  • 蜓子................... 蜓子...................
    晚上好,,首歌好聽...........
    • 滄海一粟 滄海一粟
      謝蜓讚賞!
  • 笨鳥 笨鳥
    • 笨鳥
    • 2011年6月16日下午4:57
    謝謝賜和!我已經像個炭頭,一擦火柴就著.
    • 滄海一粟 滄海一粟
      Anna,謝謝唱和!
      水中吟唱有歌頭,
      炭頭之外有炭頭.
      你我誰個是炭頭,
      問問火柴判個頭!
  • 雲霞姬子 雲霞姬子
    粟子:午安!今早能否游到水、有否給雨淋到了? 我今晚又要到公主道祈禱啦!有車接不會讓壞天氣影響到的,請放心! 堂我返到家中時相信妳也預備入睡了!現在是給妳報過平安而已!祝妳晚上愉快!
     

 

沒有留言:

張貼留言