2013年12月1日 星期日

逛深圳少年宮書城

逛深圳少年宮書城
2011年8月7日下午5:59公開累積瀏覽 263 22

昨天,乘星期六周末去深圳少年宮書城,書城很寬敞,書的品種多,最吸引人的是平、靚、正。於是買了幾本回來
特別奇觀的是見到好多十來歲,十二、三歲的小朋友坐在地板上啃書,都是厚厚的、很大本的書這是香港所沒有的奇觀
買書之餘,不忘行街,食飯回到家,己是午夜十二點鐘
深圳書城‧中心城↓



網上圖片↑↓

網上圖片↑↓

城市扒王↓

焗猪扒飯↓

焗意粉↓

鰻魚石頭飯↓

 

  • 得 哥 得 哥
    • 得 哥
    • 2011年8月9日下午11:46
    (Empty)
    • 滄海一粟 滄海一粟
      謝謝得哥!
  • 飛天火士 飛天火士
    一姐,
    呢排因估市好傷, 一隻005豐,以唔見咗我近一百萬啦,仲有只1766又廿幾萬, 我都算平常心喇....希望明天會更好啦........ 仲識找妳搭傘
    仲有,好在你無行埋去同個 [疑似火士大叔] 打招呼,我告訴妳,..
    一姐,
    呢排因估市好傷, 一隻005豐,以唔見咗我近一百萬啦,仲有只1766又廿幾萬, 我都算平常心喇....希望明天會更好啦........ 仲識找妳搭傘
    仲有,好在你無行埋去同個 [疑似火士大叔] 打招呼,我告訴妳,果個一定唔係我同[光宗耀祖]嚟, 我只有同佢坐P/car,或MTR, 或Taxi.出街,記憶中絕無緊有坐過巴士,除咗迪士尼果,又或出外旅遊專巴
    • 滄海一粟 滄海一粟
      一粟喺話MTR,一栗寫錯著!放心,一粟明白!
      一粟都祝你:明天更好!
       

沒有留言:

張貼留言